17 december 2010

På orden

Jag bara måste berätta vad bustrollet gjorde igår!

Vi hade varit och handlat på maxi, och som vanligt ville V hjälpa till att packa upp varorna. Jag hav honom mitt schampo och våtsetvetter och bad honom att gå in och ställa det inne på toaletten. Jag fortsatte packa upp och V kom tillbaka för att fortsätta hjälpa.

Efter middagen skulle V bada och jag duscha, jag gör i ordning badet åt V och hoppar in i duschen. Fan, shampot! Hittar det inte någonstans på toaletten. Ropar åt S att han får leta. S letar Ö V E R A L L T! under bordet, i soffan, på soffan, i hallen, i Viggos säng, i vår säng, you name it! Stefan kommer in i badrummet och frågar mig "Vad exakt sa du åt honom?", jag svarar "att han skulle gå in och ställa det inne på toaletten"...... S tittar på mig och småskrattar, sedan lyfter han toalettlocket och DÄR låg en Ica kasse, våtservetter och mitt shampo.

Han tog mig på orden kan man säga...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)