5 december 2010

Love life!

Godmorgon på er!
Här hemma vaknade vi upp i ett knäpptyst hus, det kändes väldigt väldigt konstigt... Visst kan det vara skönt någon gång då och då, men ljudet av småfötterna som trippar i hallen på morgonen eller sent på natten, leendet bakom tutten när han nyfiket tittar fram bakom soffkanten slår ALLA sovmornar och njuta-bara-vi-två kvällar! I promise ;)

Igår eftermiddag kom moster Hanna och Adde förbi och hämtade med sig Viggo, när de åkt fick jag lägga mig i soffan, sträcka på benen och VILA. Stefan stod i köket och förberedde en helt magisk 2 rätters middag... Vi var för mätta för efterrätten ;)





Nu ska jag vika och hänga en tvätt, duscha och göra mig i ordning, hämta prinsen för att sedan åka vidare på kalas!

Jag älskar livet!

1 kommentar:

  1. Låter som en lyckad 7 årsdag :)!!
    /Kram Eliza

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)