3 juni 2010

Sakta men säkert..

Det går frammåt, sakta men säkert. Är lite osäker på om jag uppfattat en utav uppgifterna rätt. Men jag har bestämt att skriva så som jag tror, så får jag rätta till det om jag behöver det när min lärare har läst. Då får jag ju också veta VAD som skall ändras, istället för att sitta en dag här hemma och försöka komma på hur det skall vara.

Jag satt uppe till kl 05 imorse och idag har jag suttit sedan 10 imorse, nu håller jag på att skriva på den 3e uppgiften (av 5). Förhoppningsvis kanske jag hinner klart ikväll så har jag morgondagen fri! Skulle vara så SKÖNT!

Nu skall Stefan snart åka och hämta hem Viggo, kl 14 skall jag jobba på min praktiklpats. Blir bara 2 timmar men det är alltid något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)