14 juni 2010

Prins Viggo.

Min prins somnade rekord snabbt i "stor" sängen, han låg och tittade upp på "himlen" innan han slog igen sina fina blåa ögon. Jag låg kvar länge efter att han hade somnat, jag snusade i hans hår och bara njöt. Vilken tur jag har som får vara med om detta.

Vad gjorde jag förut, innan du fanns? Vad tänkte jag? Vem var jag? Aldrig kunde jag någonsin ana att det skulle kännas såhär, att kärleken skulle vara såhär fantastiskt stark. För det är den, ingenting kan mäta sig med detta. Varje gång du ler mot mig växer mitt hjärta, och kärleken som samlas går raka vägen tillbaka till dig!


En suddig bild på lillprinsen som inviger sin nya sänghimmel. Ville inte ta med blixten med risk för att väcka honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)