9 juni 2010

iPhone

Igår när vi gick på stan svängde vi in på Telia för att beställa varsin iPhone 4. Men det gick inte, de på Telia hade ingen som helst aning när de skulle få in dem och när man kunde börja förhandsboka. Typiskt!!!

Aja, den som väntar på något gott.

Viggosötisen ligger i soffan och slurpar välling, han är ju så hungrig av sig både på morgon och kväll så vi har börjat göra lite mer välling nu. Dags att kasta alla 200ml flaskor som blivit äckliga och slitna. Bra med lite rensning ;)

Idag har jag inte så många planer, ska åka till UNI och prata med studievägledaren som skall hjälpa mig med några individuella val. Sedan ska jag hämta Viggo på förskolan rätt tidigt och då åker vi nog på Glassgränd där det vankas middag i eftermiddag. Man kunde haft det värre! ;)

1 kommentar:

  1. Tror jag hörde någonstans att den släpps i augusti o
    lär finnas till försäljning under senare delen av hösten.
    Men jag är inte helt hundra.

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)