20 juni 2010

Me&i

Nu är Jag och Viggo på Glassgränd där vi ska äta middag, Stefan börjar jobba kl 20 så han är hemma och vilar. Vilken lyx det är att bli bjuden på mat, vi har sådan tur! Jag såg dessutom att mamam bakat en jordgubbs/rabarber paj till efterrätt ;)

Moste Hanna kom nyss så Viggo drog med sig henne ut i lekparken, han ÄLSKAR ju att vara ute och leka. Tur han har sån snäll moster som alltid ställer upp!

Igår ringde en säljare från Me&i till mig och bjöd in mig på en utförsäljning av vårkollektionen som de ska ha ikväll kl 19. Jag fick jättegärna ta med mig en väninna så Sofia ska följa med och shoppa loss ;) Viggo får vara kvar här och busa med morfar och moster Nora som snart kommer hem, det är ju roligare än att shoppa kläder med mamma ;)

Viggo blåser såpbubblor med bästaste moster och gudmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)