5 juni 2010

Oxfilé

Nu har vi kommit hem!
När vi hälsade på Viggod farmor och farfar visade det sig att de firar 28:a årig bröllopsdag idag! De skulle äta go´middag och frågade om inte vi ville stanna på lite mat, oxfilé, pressad potatis och champinjonsås serverades. Behöver jag ens nämna att det var gott? Efter middagen väntade efterätt i form av en blåbärs prinsesstårta från Nybro konditori, magnifik! Åk dit och köp den nästa gång ni skall äta tårta.

Viggo somnade i bilen på väg hem, vi svängde förbi maxi där jag sprang in och köpte lite gotta till ikväll. Erik kommer när som helst och vi ska se Avatar, jag har ju inte sett den än. Det skall bli spännande, den har ju fått bra betyg har jag för mig?

Så nu har jag tänt ljus och bäddat ner våran lillprins som får sova sött i vår renbäddade säng! Dags att blanda dip ;)

Mamma, barn, två hjärtan, två själar
ett starkare band har ingen sett.
Något så stort, en känsla så stark
en kärlek som står på stadig mark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)