13 juni 2010

Lyx.

Pratade med min pappa för en liten stund sedan, de var och hejade på Viggos moster Nora som spelar fotbollsmatch. Jag gissar att matchen är slut snart och då ska vi åka till Glassgränd där vi + Hanna och Adde ska bli bjudna på middag ikväll. Vilken lyx!

Jag saknar min prins så otroligt mycket och längtar tills jag får pussa på honom igen! Han har haft en mysig och superrolig helg med sin mormor, morfar och moster, fylld med aktiviteter, och det gör mig så glad! Tänk vilken tur vi har som har både mormor/morfar och farmor/farfar så nära, både avståndsmässigt och relationsmässigt. När jag läste barndomspsykologi fick vi läsa om hur viktigt det för barnen att ha någon (förutom föräldrarna) de står nära. En god relation med exempelvis en farmor eller morfar är otroligt viktigt.. Vilken tur för oss att Viggo har världens bästa mor och far föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)