28 januari 2010

Svartvitt i ramar

Igår eftermiddag/kväll började jag få feberfrossa, huvudvärk, hosta och ont i hela kroppen. Stefan var på träning och Viggo var på mindre bra humör och bara grät och grät. Jag trodde jag skulle bli galen! När Stefan kom hem blev Viggo såååå glad och somnade direkt. Antar att han kände att det inte riktigt var som det ska...

Det blev alltså ingen skola för mig idag :( Så typiskt att jag skulle bli sjuk just idag, när jag har haft lediga dagar som hade passat bättre som sjukdagar.

Hur som helst, nu har jag tagit mig upp ur sängen. Har framkallat svartvita förstoringar på speciella kort som skall ramas in i vita ramar och ställas på tavellister i nya lägenheten. Det kommer bli SÅ FINT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)