24 januari 2010

Planlösning/Ritning

Ikväll har jag suttit och skissat på en planlösning/ritning på nya lägenheten. Jag vill ju så gärna visa er hur det ser ut så jag bestämde mig för att försöka ge er min bild utav den. Men håll till godo, om drygt en vecka får ni se riktiga bilder :)

Jag har ju ingen som helst aning om mått osv så jag har bara höftat, självklart är det säkert någonting som inte stämmer exakt, men jag har gjort mitt bästa för att ge er en så någorlunda rätt bild som möjligt :)

2 kommentarer:

  1. Jag vet ju inte hur ni bor nu men gud va skönt med uteplats. Verkar vara en mycket bra planlösning, där kommer ni säkert trivas. Vi söker något liknande men en fyra med uteplats. Inte alls så lätt...

    SvaraRadera
  2. Ja ni kommer trivas perffa! Och ritingen stämmer faktiskt ganska bra ;)

    Snaaaaart så flyttar vi och ni in. :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)