11 januari 2010

Blogg tips

Jag har bestämt mig för att lite då och då tipsa er läsare om bloggar jag som jag läser, samt skriva några rader om varför jag tycker de är värda ett besök.

Jag börjar med att tipsa om en blogg som jag vet att jag tipsat om tidigare, men jag bara måste göra det igen. Det är en blogg som jag besöker varje dag, flera gånger om dagen. Den ger mig samma budskap varje gång jag läser - Ta vara på tiden, man vet aldrig när den tar slut. Jag tror aldrig att jag har klickat mig in på denna blogg utan att klicka mig ut med en tår (ofta flera) i ögat. Skribenten (Sofie, 24 år gammal) skriver på ett sätt som berör mig DJUPT in i hjärtat. Hon skriver om den starkaste stjärnan, hennes son Victor 1.5 år gammal, som kämpade mot sin cancer i 8 månaders tid. Den 14 April 2009 orkade han inte kämpa mer. Hon skriver även om livet som blivande mamma till Victors lillasyster Vilma, om glädjen, oron och lyckan.

Jag ber dig, besök bloggen och läs den gärna från start. Du kommer att få en ny syn på livet, vi kan alla behöva en tankeställare lite nu och då.

Ladda med näsdukar, varsågod:
Den starkaste stjärnan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)