7 januari 2010

Glass

Viggo fick sova kvar på Glassgränd inatt, det var ju nästan -30 grader så vi ville inte ra ut honom i kylan. Vid 10 imorse åkte jag upp på Ersboda, jag och Viggo följde med mamma och Nora på strömpilen där jag shoppade ett par leggings.

Nu har jag begärt min sista föräldrarpenning, iallafall på ett tag. Samt anmält och begärt föräldrarpenning åt Stefan. SHIT vilken skillnad det är på våra summor, och jag tycker ändå att jag har bra FP.

Det känns så sorligt varje gång jag påminner mig själv om att jag snart inte kommer vara hemma med min skatt om dagarna.....


2 kommentarer:

  1. Skaffa barn nummer två vetja!

    SvaraRadera
  2. Du kommer att få känna en annan känsla.. Att få komma hem till dom som du längtat efter så mycket under dagen och känna den underbara känslan att dom finns där för alltid. Den slår mycket!
    Sen kommer du att få känna hur roligt det är för den andre föräldern att få känna samma närhet till sitt barn som du kännt under alla månader... Jag vet bara hur stolt jag varit när Lars har varit hemma. Vad glad jag är att han får mer närhet till sina barn. Det är det som flätar samman familjen..
    Kram E

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)