18 januari 2010

Sista dagen!

Idag är min sista mamma-ledig-dag! Eller egentligen var den sista i Fredags men eftersom skolan inte börjar förän imorgon (jag trodde det var den 18e) så är vi hemma båda två idag. Mysigt att få vara tillsammans på min sista, och Stefans första föräldrar dag :)

Hur känns det då? Jo det känns faktiskt bra, himla tråkigt att jag kommer vara borta från Viggo om dagarna. Men å andra sidan har jag himla bra schema, skola 3 dagar i veckan max 4 timmar/dag. Så vi kommer få många lediga dagar tillsammans hela familjen vilket känns UNDERBART. Dock blir det mkt läsa men det får jag ta på kvällen när Viggo somnat. Stefan har längtat som en TOK tills denna dag, han tycker det ska bli så mysigt att få vara hemma. Han håller nu på att planera vad han och Viggo ska göra om dagarna, luncha och fika på stan med Erik tror jag lockar mest ;) Jag är lite avundsjuk på Stefan som kommer få vara hemma med Viggo i nya lägenheten, slippa alla trappor och "betong djungeln" och istället ha en äventyrspark just runt hörnet, där kommer de nog spendera många timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)