3 juni 2009

Tidig kväll

Igår åkte vi på stan en stund när Stefan kom hem från jobbet, sedan åkte vi vidare till Stefans mamma som fyllde år igår. Grattis igen Kicki:) Vi var där en stund och fikade smörgåstårta och pratade.

När vi kom hem plockade jag lite disk medan vår lille skrot nisse tog en nap. Jag passade även på att duscha. När Viggo vaknade var det hans tur, han fick sig ett bad och ren pyjamas + lite kvällsfika på det. När han ätit klart la vi ner honom emellan oss i sängen, sedan somnade vi sött alla tre tätt intill varandra. Så skönt att lägga sig och somna tidigt, klockan var endast 22:00. Viggo vaknade imorse ca 07:33 (efter att ha sovit HELA natten) och ville ha frukost, nu ligger han bredvid mig och håller på att somna om...Sjusovarn!;)

3 kommentarer:

  1. Ni har tydligen också en liten lyxbäbis :)

    SvaraRadera
  2. Tack Ida för fina presenter! Synd att jag inte hann snutta mer på lillvännen.
    Skönt att ni får sova på på natten och inte är det helt fel att en liten gnutta sovmorgon heller!

    Kramis till er alla!

    SvaraRadera
  3. Men va fuskit!!
    Kan han inte dela med sig lite av det till Ebbe också??
    *avis*

    Tror jag ska gå o sura! ;)

    Kramen!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)