5 juni 2009

Innebandy

Nu har jag fått tid för efterkontroll. Den 15/6 ska jag dit. känns skönt att äntligen snart få börja träna igen!! Var så länge sedan jag spelade innebandy, eller sprang för den delen...

Dock känns det en aning konstigt, och lite tråkigt. Vägen tillbaka har börjat kännas lång och krokig...Längre än vad jag trodde innan. Och det beror inte på att jag tror att det kommer vara svårt att komma i form, utan att det kommer vara svårt att kriga sig tillbaka... Inför denna säsong är det många nya i laget och verkar bara bli ännu fler, vilket gör att antalet platser redan "tagit slut". Missförstå mig rätt, jag välkomnar alla nya i laget och tycker det är roligt att så många vill spela med Ersboda, och att "vi" gör en sådan stor satsning i år. Men det känns tungt att veta att det efter så många roliga år plötsligt bara kan....ta slut....

För det känns lite så..Det känns på något sätt lite hopplöst.....



Usch och fy, jag som var så peppad på att köra igång igen! Snälla ni, kan ni få mig på andra tankar..En stor del av mig vill ju verkligen inte att det ska ta slut nu:(

1 kommentar:

  1. Gumman! inte kommer det ta det slut! Skärp dig! Du är tjurig och har en tränarskalle! Men jag förstår dig, har varit i samma sitts! Kör bara i ditt eget tempo som kommer du vara tillbaks!!
    Känns helt omöjligt men det kommer gå!
    DU FIXAR DET!!!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)