7 juni 2009

Söndag kväll

Ikväll var jag förbi vår innebandy träning, oj vad jag blev sugen på att vara med! Hade tänkt träna om det inte vore för mjölkstockningen jag fick i Lördags:( Provade jogga lite på parkeringen men det gjorde för ont i bröstet. Men om det inte blåser så mkt imorgon ska jag nog vara med på löpningen, börja jogga lite och känna hur det känns.

Nu är Stefan på jobbet så jag och Viggo är ensamma. Han ligger i vår säng och ska sova, springer in med jämna mellanrum och stoppar in tutten, han är så duktig:)

Imorgon ska jag klippa och färga mitt hår. Stackars Frida hon kommer få årets uppdrag. Jag har ju världens dread mitt på skallen som jag haft i säkert över 2 veckor. Hoppas hon får ut den! Haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)