10 januari 2012

Till månen och tillbaka





Jag: Viggo jag älskar dig, visst vet du det?
Viggo: Jaa
Jag: Ända till månen..
Viggo ..å tillbaka
Jag: flera gånger om!
Viggo: mamma ja älka dej till månen å tillbaka fleja gångej också.... Å pappa

Lilla älskade underbaraste människa vad du gör mitt hjärta varmt! Om du bara visste hur långt jag älskar dig, till månen och tillbaka flera miljonerdriljoner gånger om. Snart fyller du tre år och det känns nästan overkligt, känns som det var igår jag visade er en bild på världens bästa påskägg. Kommer ni ihåg?

2 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg! :) Vilka fina bilder på er. Det är ju helt galet hur mycket man kan ÄLSKA. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Ja vilken kärlek man har för sitt barn, helt obeskrivligt. Kram :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)