25 januari 2012

Pluggeliplugg





Hello på er! En uppdatering från hemtentsbubblan! Ja håller på med hemtentan från förra kursen, den blev lagd på is när vi fick magsjuka. Men nu kämpar jag med att försöka hinna klart den denna vecka så jag kan lägga den kursen bakom mig. Hatar att ha något som släpar!

Ska jobba hårt i 1.5 timme till, då plockar Stefan upp mig så hämtar vi Viggo tillsammans. Fick så ont i hjärtat när jag lämnade honom i morse... När vi kom fram blev han jätte ledsen för att han var iskall om händerna (trots vantar), han åkte pulka vilket gör att han inte rörde dem något. Han blev så ledsen och allt blev bara fel när jag skulle gå. Så jag LÄNGTAR tills vi hämtar hem honom och så jag får höra av personalen att dagen blev bra ändå. Vilket jag tror, men vill ändå höra det för att stilla min ångest!

Förresten, angående kalla händer. Har ni något tips på bra ullundervantar? Som han kan ha innanför de vanliga vantarna alltså?

2 kommentarer:

  1. Jag har tunna hemstickade vantar av ull under Linns vantar.
    Har letat efter tunna yllevantar att köpa, men hittar bara sockar o de vantar jag hittar innehållet för lite ylle.
    //Kicki

    SvaraRadera
  2. Gå på den där affären i Sagagallerian med en massa ullprylar. Dom säljer tunna vantar mm i ullfrotte för att ha under andra vanar. Dom är jättebra!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)