30 januari 2012

HELLO Kitty

Nu har vi landat i soffan efter handling och skjuts av pappan. Känns bra att ha fyllt på med frukt, mjölk, youghurt, bär och lite köttprodukter. Viggo fick välja en valfri tidning just innan vi skulle betala, en Hello Kitty valde han. Det följde med ett silvrigt armband som tydligen lockade mer än den plastig Ben 10 klocka.

Jag har sen vi kommit hem vikt och hängt tvätt samt bäddat rent i vår säng. Viggo har inte sovit i sin sen vi bäddade rent sist så han fin ha kvar sina. Vi har varit slappa med attsovaiegensängisittrum på slutet men både jag och S tycker verkligen om när han sover med oss. Finns inget mysigare.

Nu ska jag mysa med mitt hjärta innan sängen kallar på honom... Dagen har för få timmar känner jag. Känns som att han knappt får någon tid på eftermiddagen efter jobb och skola, då ska det lagas mat, plockas undan, tvättas osv. Hur gör ni andra?? Känner ni likadant??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)