4 februari 2011

OOooppss

Min tand har gått sönder! Satt och åt en macka och så känner jag någonting väldigt hårt i munnen, såg ut som en liten vit sten. Kände runt med tungan i munnen och längst bak på höger sida känner jag en TRASIG tand, den känns kantig och vass och helt förstörd. Blir att ringa tandläkaren på måndag, var ÅR sedan jag var där sist så det lär bli snordyrt. Typiskt!

Någonting positivt var att jag idag fått brev från försäkringskassan, vi är berättigad jämställdhetsbonus - yeeeeeyy! Det kom rätt lämpligt;)

3 kommentarer:

  1. Vi fick ett lika brev igår!

    SvaraRadera
  2. Jo, magen tog ihop redan igår. Migränen var 1000 ggr värre än diarren!
    Tur Jimmy fick va hemma och ta hand om oss.
    Jag låg hela dagen igår och vilade, somnade 21 och klev upp idag kl 14! =) Det kallar jag att tanka sömn!

    SvaraRadera
  3. Justja det måste man väl ansöka om nu ellerhur för oss?
    Hur länge var ni hemma du o stefan? Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)