24 februari 2011

Lova att du alltid stannar!


Denna natt har varit den jobbigaste i hela mitt liv, jag drömde att Viggo försvann från oss. Att han dog. Känslan jag hade i drömmen OCH när jag vaknade går inte att beskriva. Det gjorde SÅ ONT och jag kände mig så tom innuti. Jag mådde illa. Drömmen var så verklig, jag kommer ihåg att jag i drömmen flera gånger sa "Snälla, snälla låt det vara en dröm!!!". Detta måste vara det absolut värsta som kan hända, när det inte är en dröm. Jag hade turen att vakna upp ur detta, visserligen med en sjöblöt kudde och gråten i halsen, men det finns de som aldrig vaknar upp. För dem blir resten av livet en hemsk mardröm.

Idag är jag TACKSAM för Allt jag har! Att vi fick ta emot världens finaste Prins i våra armar och att han fick stanna kvar!





Min fina, fina skatt! Lova att du alltid stannar här hos oss! Vad skulle vi vara utan dig?

1 kommentar:

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)