11 februari 2011

I ♥ clouds!

Hello!
Har precis varit och lämnat V på förskolan, jag börjar kl 13 men ska läsa lite nu här hemma. Direkt efter skola, jobb och hämtning åker vi till Viggos kusiner där vi ska ha Fredagsmys, kul!



Just ja, jag har fått en ny hobby - sy mössor! Denna röda är min andra men första "vuxen mössa". Den första blev aningens för trång för V så den har kompisen Ebba fått. Jag har tre sorters tyger hemma nu, alla är med moln motivet - rött, grönt och turkost. Ska surfa lite på nätet och se om jag hittar fler fina!

5 kommentarer:

  1. Så fin! Men det är så kul med dig Ida för vi verkar ha väldigt lika smak om väldig mycket. Känner igen mig mycket i dig har jag upptäckt sedan jag började läsa din blogg, både till sättet och inredningsstil/smak. Jag är också nördigt förtjust i moln, o stjärnor. Men det roliga här är att det där tyget har jag också köpt i rött och har även sytt både mössa och filt/Överkast till Mios rum..Det är hur fint som helst!! Du är duktig!

    SvaraRadera
  2. Jannicke: Vad kul!:) ja det är så himla fint och jag ska ge mig ut på jakt efter mera FINA tyger. Hur går det med renoveringen förresten? Så nyfiken på hur det blir:)

    SvaraRadera
  3. Haha jag har oxå sytt en likadan

    SvaraRadera
  4. hihi va gullig du är! Ebba och hennes föräldrar tackar och bockar för den fina mössan!
    Spännande projekt!

    SvaraRadera
  5. Ja det är verkligen superkul med pyssel. Kan spendera hur mycket tid som helst i en syaffär och kolla på alla tyger. Det har gått bra med renoveringen, det mesta är klart och är egentligen bara Mios rum som återstår. Det har inte varit prio att fixa hans rum. Men det ska egentlligen bata målas o tapetseras så är det klart också. Vi är iaf supernöjda o trivs hur bra som helst! Tack som frågar =)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)