26 februari 2011

HAPPY BIRTHDAY!

Idag är ingen vanlig dag för det är moster Nora och Annas födelsedag hurra, hurra, hurra! Stort GRATTIS till er! :)

Vi har precis ätit Lördags frukost tillsammans, juice, fruktsallad och mjukt bröd. Jag känner mig aningens trött då Viggo lurade mig att det var morgon kl 4 inatt, jag gick upp gjorde välling, bäddade ner oss under filten i soffan. När jag sedan slog på tvn märkte jag att det fortfarande var mitt i natta! JA, hemma hos oss är 04:00 mitt i natta ;)

Vi somnade båda om efter vi satt på en film och sov gott till halv nio, då dukade vi fram gofrukost och väckte S! Mornarna på helgerna är så värdefulla då vi får vara tillsammans alla tre, och hjälpas åt!

Denna dag är fullspäckad med planer, först ska vi heja på S som har match, sen ska vi fira moster Nora som fyller hela 16 år idag! Det blir födelsedagsmiddag och presentöppning;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)