4 maj 2010

Superkul på ÖF!

Vi har haft världens bästa dag tillsammans med Sofia och Ebba. Vid 9 tiden imorse började vi promenera mot Öppna förskolan på Ålidhem, vi svängde in på affären och köpte med oss mat till kidsen och vatten till oss först. När vi kom in på ÖF blev vi vänligt bemött och eftersom det var första gången för mig och V så fick vi en liten rundvandring.

Super bra lokaler och pedagoger! Viggo röjde loss och det känns nästan bra att det är Stefan som sköter inskolningen nästa vecka ;)


På väg ut
Bluebuggababy
Viggos möte med lejonet


Ebba tränar i pölen


Det är kul att traska runt!

Jag undrar vad som finns här borta

Kidsen äter lite lunch innan det är dags för promenad hem

Viggo var helt slut efter lunch och somnade innan jag hunnit bädda om honom i vagnen. På väg hem svängde vi in på Ålidhem centrum och köpte med oss varsin plocksallad som vi åt här utanför oss medan bäsarna sov sött i vagnarna.
En SUPERBRA dag!





2 kommentarer:

  1. Tack för idag!! Det var mycket trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag saknar mammaledigheten när jag läser detta inlägg!!

    TACK underbara vän för skjutsen idag. Love you!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)