31 maj 2010

Life.

Har haft en mysig dag med bästaste Nora! Love you!

Nu ligger lillprinsen och sussar, han var SÅ TRÖTT att han inte ens hann dricka välling. Han har inte riktigt varit sig själv de senaste dagarna. Jag anar att det är några bissingar som försöker tränga sig fram. Middagen är bortplockad, diskmaskinen på och jag har duschat en lång och varm dusch där jag passade på att göra hårinpackning (vilket jag gör ALLDELENS för sällan!).

Vi ska slå oss ner i soffan och börja beta av säsong 4 av How i met your mom innan S beger sig iväg mot jobb, då ska jag koka kaffe och plugga.

Här bjussar jag på en smygbild på vår nya vaxduk till utebordet. Den är sommrig och söt och är av sådant där "tyg-plast", alltså inte plastigt som man tänker sig att waxdukar är. Förstår ni?;)


1 kommentar:

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)