1 maj 2010

Nytt liv!!

NU är det dags för mitt nya liv! Det är dags att jag jag börjar sköta om min kropp, den ska ju trots allt hänga med hela mitt liv och förhoppningsvis bära ännu ett mirakel.

Att bada badtunna var väl inte det roligaste jag gjort på länge (missförstå mig rätt, det var supermysigt!). Jag menar, kroppen ser inte ut som den gjorde för 2-3 år sedan och jag VET att man ska vara stolt över sin kropp, speciellt när man fått lyckan att bära ett barn. MEN, jag kan inte sticka under stolen med hur jag känner. Så är det. Jag ÄLSKAR min kropp just därför att den gett mig Viggo men jag vill bra med den också.

Nu blir det raska promenader på eftermiddagar/kvällar och nyttigare mat. Det kommer säkert bli lättare nu när det blir varmare och ljusare.

1 kommentar:

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)