3 maj 2010

ALLT annat är mycket roligare

I eftermiddag/kväll ska jag förbi Hanna då hon ska kika igenom min planering inför Onsdagen. Jag har sån tur som har henne som kan hjälpa mig när jag kör fast, det är guld värt!! Ikväll ska Hanna och Fia se Paranormal Activity, jag har sett den men ska stanna kvar och se den en gång till. Den är riktigt, riktigt läskig! :) Ska baka en kladdkaka med vit choklad och ta med också tänkte jag.

Ist för att börja med planeringen så jag kommer jag på tusenmiljoner andra saker att göra, som att städa, diska, skura toaletten. Jag funderar till och med på att gå ut till tvättstugan och se om det finns en ledig tid nu. Jag som ALDRIG tvättar i vår familj, jag HATAR det. Varför är det så, att så fort man har något som MÅSTE göras, så kommer man på hur mkt annat som helst?

Jag SKA BARA dammsuga av golven och plocka lite, sen kör jag igång!

1 kommentar:

  1. kanske kan föra över pengarna? ;)
    // Bella

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)