23 oktober 2011

Söndagsmys

Kl 11 styrde vi kosan ner mot filmstaden där vi mötte upp med Len, Nino, Jordan, Hampus, Hugo och Alvin. Nalle Puh stod på schemat! Alla barnen var så duktiga hela filmen, supermysigt! Detta är något vi ska höra oftare, familjebio!

När filmen var slut gick jag och Viggo in på Åhlens och shoppade lite kläder till Viggo, han hittade en fin tröja med "Pippi Långsång" på som han fick köpa. Medan jag fortsatte kika runt på kläder tittade V på leksaker. Han kom fram till mig och visade en leksak han så gärna ville ha, en liten bur med en liten hund i (han är inne i hudar just nu), jag kunde inte motstå hans önskan så så fick det bli. Denna leksak har han lekt med i nu 3 timmar i sträck, tror det var ett bra köp :)









2 kommentarer:

  1. Solklart Happy feet 2 på jullovet!

    SvaraRadera
  2. Så himla mysigt med bio, jag ser fram emot Amandas första biobesök! :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)