1 augusti 2011

Gravid!

Välkommen Augusti! Det är helt sjukt, hur fort juni och juli har gått. Stefan gick på semester för en vecka sedan och har tre veckor kvar, Lovely! Viggo har ett LÅNGT sommarlov och det känns otroligt bra, det blir lite mindre pengar men vi blir rikare på tid tillammans vilket är värt allt..

Igår var det den 31a Juli. Det är en speciell dag då vi på morgonen fick det underbara beskedet att det bodde någon i min mage. Att livet skulle förändras för alltid. Detta var för tre år sedan, 31a Juli 2008. Helt otroligt. En utav de två bästa dagarna i mitt liv, omöjligt att beskriva känslan som jag fortfarande känner när jag tänker tillbaka på den dagen. För tre år sedan.

2 kommentarer:

  1. Är du gravid nu igen måntro? :)

    SvaraRadera
  2. Mia: Nej, Isf har jag missat nåt:)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)