23 augusti 2011

Chinese Rose

Kommer ni ihåg att jag igår nämnde två paket jag skulle hämta ut? Jag visste inte vad det ena var men så fort jag hämtat ut det kom jag på att det var tapetproverna jag beställt från Måleributiken. Där får du beställa hem två st tapetprover (1m/prov) gratis en gång. Jag klickade hem dessa två som jag tänkte göra tavlor av.



Så nu när V sover lunch plockade jag fram sax och tavelramar och satte igång. Gjorde två st av den ljusare tapeten som jag har i vardagsrummet. Den rosa tänkte jag använda i sovrummet.




Ramarna är från IKEA och är egentligen Viggos. Köpte de för länge sedan då det medföljde ett barnmotiv men har aldrig satt upp dem så istället för att de ska stå och skräpa fick de komma till användning.

Tapeten jag använde heter CHINESE ROSE, pärlemor - Pip Collection. Tycker den är GRYMT snygg och skulle gärna sätta den på en vägg i mitt kommande hus. Den innehåller mina tre favoritfärger (Rosa, turkos och limegrön) vilket gör det lätt att matcha.

1 kommentar:

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)