3 januari 2011

3 Januari

Goddag på er! Vi sitter i soffan och ser film, fortfarande i pyjamas, det är väl så det skall vara lediga dagar? Massa mys och lugnt tempo? Viggo kämpar på med hostan han har fått tillbaka nu, vi tar medicin men det är inte lika kul när det är på allvar. Det blir en innedag för oss, en massa film ska vi se och jag ska dona på lite här hemma. Sätta på en maskin tvätt och plocka diskmaskinen. Efter lunch ska jag ta en kopp kaffe och en cupcake ;)


Glad och lycklig, precis vad jag känner mig i detta nu! På bilden ser ni också Viggos halsband som han fick på namnfesten. Det är ett "ta hand om mig" halsband med Viggos namn, mitt, Stefans och Viggos morfars telefon nr ingraverat på baksidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)