16 november 2012

Tgif imorgon!

Jag är slutkörd. Helt död på kvällarna. Senaste månaden har jag somnat mellan 19-20. Pallar inte med helt enkelt, så himla mycket som händer samtidigt nu, jobb 25% samtidigt som c-uppsatsen skrivs, packning och planerande inför flytten (som närmar sig!!!). Stress. Stackars lilla V, han har inte en rolig mamma just nu, tur det bara är för en period. Förhoppningsvis;)

För att stilla mitt dåliga samvete har jag anmält honom på knatteskutt efter jul, tid och lokal är inte bestämt ännu och man kan avboka när det bestäms. Så jag skickade iväg en anmälan, tror verkligen det skulle va hans grej!



Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Då väntas lite jobb, sen middag och bio med Stefans systrar - myys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)