19 november 2012

Planritningar och planer





Tänkte dela med mig av planritningen över vårt radhus, nerkluddat med mina renoverigsplaner;)

Nu är det inte länge kvar alltså, denna vecka kommer gå i ett så det är MYCKET som skall göras, exjobb, jobb och packning. Sen nästa vecka är det bankmöte på Måndag och sen tre dagar av rensning och packning innan lasset går. Vi längtar allihop, första kvällen ska jag ta ett långt varmt bad. Men först ska vi fira med tårta, har jag och V bestämt. Han ska välja :)

3 kommentarer:

  1. ska komma förbi i veckan eller nästa och lämna över babyskyddet och babygymmet som jag tänkt göra i ett år. (vi måste rensa vårt förråd)

    SvaraRadera
  2. Vars flyttar ni?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi flyttar till Glassgränd, glassigt;)

      Radera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)