16 november 2012

Sovrumstapet

När man lix inte kan sova kan jag ju uppdatera
er lite... Har börjat fundera på sovrumstapet. Först hade jag bara tänkt ha helvitt i sovrummet, men nu är jag inne på att ha en fondvägg på den vägg som sänggaveln står mot. Jag vill ha en ljus/romantisk/gullig tapet och har då dessa som favoriter:



Den första heter "Nordic Blossom" och de andra är från "Pip Studio". Den rosa skulle nog bli lite för mycket rosa, men den är ju bara så fin! Den ljusblåa är ju också underbar, den kan jag verkligen tänka mig. Vi har ju sålt vår sängram och kommer ha en tyggavel i vitt istället, just därför tänker jag att det kan vara fint med lite färg där bakom. De är ju inte skitbilliga dessa rullar (ca 800:-/rulle), så man vill ju va rätt säker innan man smackar upp dem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)