7 mars 2012

Onsdag



Godmorgon lediga Onsdag!:)
Vi ligger och drar oss i sängen jag och V. Han spelar iPad och jag surfar bloggar ;) Snart blir det lite frukost och sen packar vi väskan med varm choklad och mackor och går ut en sväng. Det verkar vara varmare (mindre iskallt) idag än igår. Jag har inte berättat för honom om utflykten, med risk för att han tjatar hål i öronen på mig, så det får bli lite av en överraskning. Jag funderar på om vi kan ta oss till Gammlia där det visst skall finnas renar idag eller om vi bara går till lekparken.

Min hemska huvudvärk är så gott som borta. Lite läskigt det där då jag verkligen ALDRIG har huvudvärk annars. Säkert något stresssymptom eller något. Dags att dra ner på tempot kanske?

2 kommentarer:

  1. Ja gå och titta på renarna! Det var roligt :) tror de skulle vara där varje dag mellan 12-16 (?).. Kolla annars hemsidan (www.samiskaveckan.com) vad mer de har att erbjuda :) trevlig dag på er!

    SvaraRadera
  2. Kul med renar! Synd att vi har så långt till stan och inte någon bil hemma idag, för annars hade vi nog också kikat förbi. Hoppas att huvudvärken släpper och att ni får en fin dag!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)