27 mars 2012

Helloo Sunshines

Godmorgon Muliga Tisdag. Hoppas solen kommer fram snart sä vi får en HÄRLIG vårdag idag igen!:)

Idag har vi en avslutande examination + seminarium på denna kursen, sedan börjar en ny (Ledarskap i förskola) och det är näst sista kursen innan exjobbet. Känns lite skrämmande och nervöst, men samtidigt skitkul att SNART vara klar! 3 år har gått så sjukt fort, kommer så väl ihåg när jag började, nygravid och nervös. Och nu sitter jag här med en (alldeles snart) 3 åring och är nästan färdigutbildad. Heja mig :)

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så mycket för de fina orden, vad glad jag blir!:) Det var klart somrigt under de dagarna, härligt.
    Vad du är duktig som snart är klar med din utbildning, jag blir allt lite avundsjuk!
    Kram Julia

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)