12 mars 2012

Ett hål i marken?



Hello Måndag!
Idag har vi haft AFA (anpassad fysisk aktivitet) på schemat. Vi fick testa på hur det är att sitta i rullstol, vi hade lite övningar och fick även prova på att åka runt inne på Iksu för att få känna på hur det är. Tror ni inte att mitt hjul lossnar när vi kör runt på Iksu? Pinsamt. En kille spriger fram till mig för att hjälps. Jag letar efter ett hål i marken där jag kan försvinna. Va fan ska jag göra tänker jag? Ligga kvar och låta han hjälpa? Resa mig och helt plötsligt gå? Jag väljer att resa mig. Han tittar på mig och det enda jag får fram är "vi tränar bara". Jag tryckte fast hjulet och rullade därifrån fort som faan.

Det finns hjälpsamma människor på Iksu iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)