29 december 2011

White Chokolate

Har förberett morgondagens efterrätt till oss vuxna, vit choklad pannacotta. Kidsen får vanlig hederlig marrängswish :) Vi ska ha lilla julafton med Stefans systrar med respektive samt barn. Vi har delat upp maten lite och vi ska fixa efterrätten, har aldrig gjort pannacotta förut så blir spännande att se resultatet imorgon. Fördelen med pannacotta är att man kan förbereda 1-2 dagar innan, bara man plastar om ordentligt då både mjölk och grädde lätt suger åt sig "kylskåpslukt".



I skrivande stund sitter jag med en hårfärg som jag strax ska duscha bort, utväxten började bli rejält synlig och det vankas nyårsfirande med vänner så det var på tiden. Efter duschen ska jag smörja in mig med min nya body butter Vanilj (body shops) som jag fick av mamma i julklapp. Doftar mycket och LJUVLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)