14 december 2011

Plugg



Sitter med första uppgiften på nya kursen (specialpedagogik). Intressant! Kl 14 är det luciafirande på Vs förskola, som han har längtat! Blir mysigt :)

Ps. Jag kanske tog i för mycket i förra inlägget. Men jag blev bara så upprörd. Och jag är väl medveten om att jag någon gång lagt ut bilder på V när han inte haft tröja, han har dock inte suttit och poserat rakt in i kameran på bilderna och min intention då har inte heller varit att få ett gulligt/fint/sött kort på honom utan kläder. Men jag kommer aldrig att lägga ut sådana bilder igen. Jag har tänkt om och kommer i fortsättningen försöka vara väldigt sparsam överhuvudtaget med bilder på V.

Jag hoppas ingen tagit illa upp, men jag hoppas alla kanske har fått sig en tankeställare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)