13 december 2011

HAPPY Lucia



Såg ni världens goaste pepparkaksgubbe i tidningen imorse? :)

Igår var jag till tandläkaren, har ju haft så fruktansvärt (jävla!!!) ont LÄNGE. Inbillade mig först att det kaaaaanske skulle gå över av sig själv. Självklart gjorde det inte det. Jag förstår varför jag haft ont, visdomstanden (som var boven) växte rakt ut åt sidan, och inte nog med det, hela översidan av tanden var borta. Det var alltså öppet rakt ner till nerverna och rötterna. Ajajaj. Han plockade bort tanden där och då, utan bedövning till och med! Nej nu skojar jag, jag åkte hem med 1/3 av ansiktet bedövat och högra kindbenet svullet och ömt. Men det var SÅ värt det! Nu är värken väck och jag är en elak visdomstand fattigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)