19 april 2011

Time

Tiden har gått FORT idag men jag har ändå hunnit med mycket - plugga, plocka, dammsuga, skura golv och vika tvätt. Jag är inte riktigt klar med läsningen men kan inte sitta långa stunder då det är väldigt invecklat och en massa teorier ( klinisk barnpsykologi). Så jag får göra det sista sent ikväll, en kopp kaffe sen är det bara att köra - allting går :)

Snart kommer killarna hem, innan de kommer ska jag duka och ställa fram så det mesta är klart. En av oss måste sticka iväg på affären och jag gissar på att Viggo kommer vilja vara ute och leka. Det har blivit som en tradition att han vill vara ute så fort han kommer hem från förskolan, så vi turas om att fixa mat och leka under tiden.

Som sagt, tiden springer förbi idag och jag måste lägga på ett kol!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)