7 april 2011

It's all coming back to me



För EXAKT två år sedan kom äntligen dagen som jag gått och tänkt på i nio månader, den 7e April, Viggos beräknade födelsedag. Som vi väntat! Inte trodde jag att det faktiskt skulle starta på självaste dagen D. Hur stor är den chansen? För EXAKT två år sedan låg jag med grymma värkar och skrek efter Gud och mamma :) Bilden är tagen mitt emellan värkarna just innan vi åkte in andra gången kl 17. Här hade jag gått med intensiva värkar i 9 timmar, från kl 08 på morgonen. Var rätt trött. Värre skulle det bli och det skulle komma att dröja ytterligare 14 timmar innan han var ute.

Men det vare värt;)

3 kommentarer:

  1. Stolt mamma & mormor2011-04-07 22:52

    Ja, jag minns det som igår! Och vad vi väntade, hela natten på ett samtal.... Det kom till sist! Och vilken lycka på jorden, vår finaste, finaste kille kom! Bra kämpat, ida! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Vigoo 2 år!

    Kramar från Olivia

    SvaraRadera
  3. Visst är det häftigt att se tillbaka på och minnas sitt barns födelse. Tiden går snabbt ändå, tänk att han redan fyller 2 år! Jag minns det som igår när ni fotade honom i påskägget. :) Grattis igen Viggo!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)