16 maj 2011

Varning!

Du har säkert hört talas om att människor blir bortförda och får sina organ stulna av tjuvar på svartamarknaden.

Jag har råkat ut för något liknande....

Mina lår stals från mig över natten för några år sedan. Jag gick till sängs och vaknade upp med någon annans lår! Ja, det hände bara sådär snabbt. De nya låren hade en konsistens likt havregrynsgröt, vems är det här och vad hände med mina? Jag tillbringade hela sommaren att leta efter dem. Tillslut, förbannad, arg och sårad fick jag inse att jag för alltid skulle fortsätta mitt liv i jeans. Tills tjuvarna slog till igen...

Min rumpa var nästa offer. Jag vet inte om tjuvarna var de samma men de såg iallafall till att matcha min ända med låren. Dock hade de satt fast den drygt 1,5 decimeter längre ner än originalet. Nu förstod jag att jag skulle få ge upp jeansen och satsa på långa kjolar istället.

För några månader sedan märkte jag att även mina armar blivit utbytta. En morgon när jag stod och fönade mitt hår blev jag vettskrämd över att se ett gäddhäng på min överarmen dingla i takt med hårborsten.

Vad skulle hända härnäst?

När min stackals hals försvann och istället blev ersatt av en kalkons bestämde jag mig för att göra min historia hörd.

Kvinnor i världen! Stanna upp och njut av doften av nybryggt kaffe, det kan vara sista gången du använder din ursprungliga näsa! De där plastikkirurgerna använder riktiga implantat och kroppsdelar som de stulit från dig och mig! Nästa gång någon du känner gör ett lyft - titta noga och ta för Gud skull reda på från vem! Var det från dig?



Ps. Förra veckan trodde jag någon stulit mina tuttar. Jag låg i sängen och plötsligt var dem borta! Men när jag hoppade upp kunde jag dra en lättnandes suck, de hade bara gömt sig i mina armhålor medans jag sov! Nu har jag dem gömda innanför linningen i mina byxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)