19 maj 2011

12


Ett litet lejon som firat förskolans dag


Viggo ÄLSKAR att åka cykelvagnen. Han njuter varje gång


Mysigt längst sjön!

Vilken dag!

Först en heldag i skolan, hämta trollet på förskolan och sen ut på en LÅNG Cykeltur på hela 12 kilometer! Heja oss!Vi cyklade runt Nydala, till Ersboda och sa hej till mormor, morfar och Nora, sen hem igen. Det känns otroligt SKÖNT och det är en trött kille som dricker välling just nu. Han somnade de sista fem minuterna. Känns så bra att ha kommit igång med träningen ordentligt nu. Det blir bara varmare och varmare vilket gör kvällspromenaderna ännu mysigare!

Nu ska jag natta mitt lilla hjärta, mitt stora är ju i Göteborg på tjänsteresa, så han får natta sig själv ;) Imorgon ska jag jobba på en förskola jag aldrig jobbat på tidigare, mycket spännande känns det. Bäst att lägga sig i tid så jag inte försover mig. Hanna kommer förbi på morgonen och följer Viggo till förskolan innan hon börjar jobba, så slipper han vara där redan vid 7. Så praktiskt att hon jobbar så nära :)

Nej nu måste jag avrunda. KRAM!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)