11 maj 2011

I'll be watching...


Godmorgon!
Jag ligger och drar mig bredvid en sovandes liten prins. Ska strax kliva upp och äta lite frukost, är sjuuuukt hungrig. Sådär illamåendehungrig som man bara är när man är gravid, väldigt konstigt eftersom jag inte är det..

Hursomhelst, idag ska jag renskriva arbete och läsa på fm sen har vi gruppseminarium på em. Skön dag! Förhoppningsvis blir vi klara rätt tidigt.

Min finastelillaunderbaraunge har börjat säga "jag älskar dig" tillbaka. "ja älka diiig". Det mina vänner, slår allt. ALLT!

2 kommentarer:

  1. Alexander älskar till och med en (numera tillplattad) sandhög som han och en grannpojk skottat dit. Den fick en kram och en fin kärleksförklaring... "Jag ääälskar den" :)

    SvaraRadera
  2. Nina: Haha! Så underbart! :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)