8 februari 2010

Ta hand om mig

Viggo fick detta smycket av min mamma, pappa och mina systrar på hans namnfest. Det är ett halsband med gravyr. På framsidan står det " Ta hand om mig " och på baksidan står det VIGGO, "Father" och Stefans mobil nr, "Mother" och mitt mobil nr samt "Relatives" och min pappas mobil nr.

Detta är ett halsband om jag tycker ALLA barn borde ha. Speciellt om man skall resa bort.


En väldigt speciell person. Som inte får komma bort. HANDsmycket är inte bara ett nöje att se och känna. Nu finns en nyhet i Familykollektionen som förenar smycket med nytta. ”Ta HAND om mig” smycket graveras med telefonnummer och barnets namn. Ifall små nyfikna fötter råkar vara på väg åt ett annat håll än ni själva...


HÄR Kan du beställa ditt egna HANDsmycke, en perfekt dop eller födelsedags present!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)