11 februari 2010

Jag kan inte låta bli att erkänna att jag blir lite (väldigt) ledsen i hjärtat, när jag tittar på min insamling och ser att endast 3 stycken personer, inklusive mig själv, som har bidragit med en slant. Kanske Detta kan få er att tänka om.

Det är inte många kronor det rör sig om. Avstå från godispåsen eller Latten på Lördag. Just DIN gåva gör skillnad! Det är inte alls svårt, klicka på länken till höger, där kan du välja om du vill skänka via SMS eller via faktura. När betalningen är gjord kommer ert namn upp på listan. Det går hur snabbt som helst.

Jag ber er för guds skull, det är våra barn det handlar om!


TACK Hanna och Sofia för era bidrag! Det är guld värt!


1 kommentar:

  1. Jag ska ge! Men, har inte kunnat än pga dålig ekonomi... :/
    Men, ska ge när pengarna kommer! :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)