15 februari 2010

Dagen är räddad

Vi satt 3 timmar på UNI-biblioteket där vi försökte gå igenom det viktigaste i 1 utav de 4 böcker som kommer på tentan. Sedan gav vi upp. Det snurrade för mycket i våra huvuden, vi orkade inte mer. I bilen påväg hem fasade jag över tentan på Fredag. Hur i hela världen ska det gå? Det kommer inte gå! Jag kommer få göra omtenta på omtenta, jag vet att jag har sagt det förut, men nu menar jag allvar. Det här är RIKTIGT svårt. Det sägs vara den klurigaste kursen i hela programmet.

Men, när jag sedan öppnade vår ytterdörr och klev in i hallen, möttes jag av VÄRLDENS leende från min lilla prins! Han log så brett och kröp emot mig och ville bara kramas.... Då förvandlades genast denna ångestfyllda dag till världens bästa

Min styrka

1 kommentar:

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)