21 februari 2010

Makeup

Nu är jag påklädd och klar. Dock utan makeup (som jag varit de senaste 2 veckorna). Mitt smink har blivit gammalt och det mesta har tagit slut, jag kan ärligt inte minnas när jag köpte nytt senast!! Så någon dag i veckan ska jag pallra mig ner på stan och makeup store där de ska få hjälpa mig med foundation, rouge och mascara. Jag trivs bra i att vara utan smink, men ibland är det kul att "piffa upp" sig lite extra ;)

Nu kommer S anytime så jag ska förbereda blöjor och lite välling som jag skulle ta med till V.

Later.

1 kommentar:

  1. TIPS! Om du lix ska köpa allt de där på Make up store så lär du komma upp i 495 kr. Ta en sådan där makeup lektion för 495 då får du en sminkning, och en lektion samt produkter för 495 kr :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)