22 januari 2009

Typiskt, när vi åkte upp på BH efter föräldragruppen så hade dem stängt. Dem stängde 16 idag pga utbildning. Men det gör inget, får åka dit någon annan dag bara.

Hur gick föräldragruppen då? Det gick hur bra som helst, vi var väl ca 7st par i åldrarna 22-35 och alla verkar trevliga. Barnmorskan gick igenom förlossningen, olika komplikationer osv. Det känns tryggt. Nästa träff är den 29/1 och då handlar det om smärtlindring, då skall det antecknas!:)

Anonym sa...
Kan man inte få se lite bilder på hur ni bor? :)

Nu fick jag lite dåligt samvete, jag kom på att jag tidigare lovat er bilder men att jag aldrig la in några. Men självklart ska ni få se! Innan helgen är över kommer det ligga ute bilder:)



Jag älskar att köpa!!!


/ Ida

1 kommentar:

  1. Hej! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg..
    Gillar din blogg skarpt.

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)